Forza Horizon 5 – recenze verze pro PlayStation 5
-
Na Forze Horizon mi vadí nechutně agresivní monetizace. V podstatě si člověk koupí base game (ale za plnou cenu!) a pak si musí dokupovat kdeco včetně aut, které byly ve hře minulý díl přičemž celá hra je jedna velká reklama na placené DLC. Podobně dolů to jde s Diablem.
-
U starých generací konzolí, které měly velmi odlišné architektury to bývalo poměrně běžné. Nicméně od PS4/Xone generace, kdy obě konzole jedou na velmi podobných APU od AMD se to již prakticky neděje a vzájemné porty jsou v podstatě bezproblémové.
-
Forza (Horizon) je skvělá, takže jedině dobře, že se dostala i na PS.
Možná trochu zbytečná otázka, ale stalo se někdy, že by konzole > konzole port byl zmršenej (teď myšleno čístě PS/Xbox)?
Když se hra dostane na PC/Switch, tak jsem rozhodně rád, když si tu přečtu, jak to běží, ale nevybavuju si příklad, kdy by hra běžící např. na PS měla nějakej zásadně odlišnej výkon na Xboxu a naopak (napadá mě třeba Death Stranding a teď Indi nebo Forza).