Deskovka Sid Meier’s Civilization: Nový úsvit – Terra Incognita – recenze vítaného rozšíření
-
No, jde o to, že samotná hra od začátku a skrz mid-game je fakt skvělá. Jenže cíle hry k vítězství jsou nějaké. A ty tu hru hraješ spíš protože tě baví si tam stavět ty fufníky. Jenže pak najednou jeden z hráčů splní dva úkoly v jednom kolem a další dva v kole dalším. A najednou je konec hry. Sledovat s to moc nedá, protože mu do hlavy nevidíš a i kdybys viděl, tak s tím stejně toho moc dělat nemůžeš. Tedy za mě by hra potřebovala jinak řešený endgame. Něco, co je cíl, a když toho cíle dosáhneš, tak si jej musíš obhájit. Víš, klasické vědecké, kulturní, atd vítězství. To mi tam chybí. Když se karty úkolů opravdu blbě rozdají, tak stačí postavit 4,5 divů a splníš tím všechny úkoly zároveň. To není vítězství... takže tak.
-
Můžeš to prosím rozvést?
-
Rozšíření je to skvělé a bez něj tu hru už nikdy hrát nechci. Bohužel konec hry je stále rozbitý a hra prostě jenom najednou skončí... chjo